Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Friday, August 19 | Friday, August 19, 2011


Di Malaysia memang ada ramai doodler, doodlist, pendoodle yang berbakat. Sebelum ini kami pernah memperkenalkan sayadoodle yang banyak melukis doodle-doodle yang jiwang karat dan romantik katanya. Kali ini kami nak kongsikan satu projek oleh Satu Hari Satu Doodle (SHSD) << aku bagi nama sendiri SHSD tu hoho dah macam Girls Generation SNSD plak. Pojek doodle sempena bulan Ramadhan ini adalah berkaitan dengan amalan-amalan yang patut diamalkan sepanjang bulan Ramadhan yang mulia ini.
Ramadhan Doodle Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
30 Hari Doodle :)
Ramadhan Doodle 1 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
Jom solat terawih :)
Ramadhan Doodle 2 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
lewatkan sahur ~ tapi jangan lewat sangat sampai tak sempat hohoho
Ramadhan Doodle 3 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
Solat berjemaah :)
Ramadhan Doodle 4 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
jangan membazir bila pi bazar ramadhan :)
Ramadhan Doodle 5 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
berbuka
Ramadhan Doodle 6 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
Jangan banyak tido siang >.<
Ramadhan Doodle 7 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
Banyakkan berdoa
Ramadhan Doodle 8 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
berubah kepada kebaikan :)
Ramadhan Doodle 9 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
berubah kepada kebaikan jugak ye :)
Ramadhan Doodle 10 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
Banyakkan mengaji al-Quran :)
Ramadhan Doodle 11 Projek Ramadhan: Koleksi Doodle yang Comel Sempena Bulan Ramadhan
jom tadarus :)
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor