Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Monday, May 12 | Monday, May 12, 2014

Apa ya yang membuatkan lelaki tergila-gila dengan p@yu d@ra wanita? Selain membangkitkan ghai rah, ‘aset’ berharga milik wanita ini juga boleh memberikan ketenangan malah mempengaruhi psikologi dan emosi lelaki.

Berikut ini beberapa alasan mengapa lelaki boleh tunduk ketika melihat p@yu d@ra wanita

1. Merang sang imaginasi lelaki
Begitu melihat payudara, lelaki boleh mencipta pelbagai imaginasi dan fantasi apa yang boleh dia lakukan dengan p@yu d@ra tersebut.
2. Tenangkan lelaki
Melihat p@yu d@ra wanita, lelaki seperti terbawa kembali ke masa kecilnya, ketika masih menikmati penyusuan terus dari payudara ibu mereka. Ini memberikan rasa aman, tenang dan selesa kerana dakapan dan kehangatan ibu mereka.
3. Kelembutan
Kelembutan dari sepasang p@yu d@ra tidak ada tandingannya. Lelaki boleh seharian menghabiskan masa untuk membelai p@yu d@ra pasangan dengan tangannya.
4. Kunci wanita gha i rah
Lelaki tahu betul dimana letak kelemahan wanita diatas katil, cukup menyentuh, membelai dan menghisapnya, wanita dijamin tidak mahu ditinggalkan sendirian di r@n jang.
5. Simbol kes3ksi@n wanita
Melihat p@yu d@ra wanita, lelaki berfantasi wanita pemiliknya adalah seorang yang s3k5i dan penuh kelembutan. Tidak hanya disitu, lelaki selalu dibuat ingin tahu untuk sekadar menyentuh atau membelainya.
6. Bantal terindah
Hanya dengan menyandarkan kepalanya di atas p@yu d@ra wanita, lelaki boleh merasakan degupan jantung yang cepat, tapi juga sekaligus perasaan disayangi dan selesa.
7. Awet muda
Bagi lelaki yang percaya mitos, hanya dengan memandang p@yu d@ra selama 15 minit setiap hari boleh memanjangkan usianya.
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor