Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Friday, August 19 | Friday, August 19, 2011


Biasanya kita yang bagi pokok makan baja ataupun kita yang makan pokok tu semua tapi kali ini kami nak kongsikan gambar pokok pulak yang makan benda-benda pelik. Nak tau betapa peliknya apa yang pokok tu makan semua sila baca post ini sampai habis baru tau betapa hebatnya pokok-pokok ni semua.
113 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
makan sign board jalan
22 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
basikal tu beb hahaha
32 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
baru nak makan tong pos tu haha tunggu la 2-3 tahun lagi camne
42 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
pergh ni dah berapa lama dia hadam ni
52 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
yang ni lagi ganas
61 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
makan batu nesan =.="
71 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
ok ni betul betul pokok ni cuba makan bangku
81 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
rasanya dia memang lekat kat pokok ke atau pokok tu dah telan tiang dia hehehe
9 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
dah berapa lama tersadai tu agaknya
103 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
giler kental penghadang jalan tu pon boleh telan
114 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
ok ni agak scary~
123 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
pokok pon nak ada peti surat sendiri
133 Benda benda Pelik yang Dimakan oleh Pokok
tu la parking lagi motor sepah-sepah kan dah kena makan
Kesimpulannya, air yang tenang jangan disangka tiada buaya. Pokok yang nampak cam comel je jangan disangka tak cukup ganas nak makan anda. Sekian, renung-renungkan dan selamat beramal :)
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor