Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Wednesday, June 13 | Wednesday, June 13, 2012

Sebut sahaja Israel sudah semestinya kita menganggap mereka ini manusia yang tidak mempunyai balas kesihan, dengan raut muka yang ganas sudah menunjukkan mereka ini mempunyai hasrat dengki terhadap umat beragama islam.

Walaupunbagaimanapun, Israel juga mempunyai wanita wanita yang cun dan cantik menyertai pasukan pertahanan mereka.

Jom menatap Wajah Aksi Mereka ketika bertugas.



Tentera Israel mempamerkan Aksi Ghairah

Diorang Memang Cantik.. Tapi Kejam.. Tak Ada Belas Kasihan Kepada Agama Macam Kita ni..
Terutama Agama Islam.. Kalau Datang Malaysia Berperang ni.. Agak2 Korang Bunuh Tak ? Hahaha
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

1 Org je Komen:

Under 18 said...

aku x buat apa...sebalik nya tipu dia...
cakap nak sertai pasukan pertahanan mereka..and then...ngorat dia..and then..tau laa apa akan berlaku...lepas tu...bodek dia...bodek dia smpai dapat..hehehe..tau2 laa dapat apa...lepastu...aku menyelinap masuk dalam kem bos dia..and then...rogol natang boss cis celaka...natang perepmpuan yang aq tipu pown aq bunuh smpai xde isi tros...

MOD GERAM,MARAH,

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor