Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Friday, June 22 | Friday, June 22, 2012

Kisah ini sebenar sudah lama berlaku mungkin ketika siti belum lagi berumah tangga dan ini pun telah diprivate beberapa ketika kerana dikuathiri menjejaskan nama baik siti nurhaliza ini.tapi bak kata pepatah " sepandai-pandai tupai melompat,akhirnya jatuh juga ke tanah" jadi sehingga hari ini barulah gambar buah dada siti nurhaliza kena raba ini tersebar luas!.kecian siti..sampai meleleh airmatanya...


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


Kuang..kuang...kuang... korang ni kan kalo pasal benda-benda yang panas mesti korang tak lepas pandangkan apa lagi kalo mangsa tu artis terkenal seperti siti..hahaha...baru korang tau.. ingat blog ni blog lucah kah?...tanks kepada http://malastulis.blogspot.com sebab ko lah tercipta idea ini..

Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor