Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Saturday, June 23 | Saturday, June 23, 2012



hiasan jer!
WINA - Seorang ahli politik Austria dijatuhkan denda sebesar 16 ribu poundsterling  setelah tertangkap sedang berhubungan seks. Aksi politikus itu terakam oleh kamera tersembunyi di hutan.

Ahli Politik yang tidak mahu disebut identitinya itu siap membayar denda bila foto-foto mesumnya dibumi hanguskan. Perdebatan pun sempat muncul antara asosiasi pemburu yang menempatkan kamera-kamera intai di hutan, dengan pakar hukum.

Menurut pakar hukum, hukum Austria melarang penggunaan kamera intai di wilayah hutan. Namun Asosiasi Pemburu Carinthia justru membela diri dan mengatakan, kamera-kamera itu ditempatkan sebagai alat untuk mengintai haiwan-haiwan liar di Hutan Carinthia.

"Saya tidak yakin berapa banyak kamera yang beroperasi di hutan Carinthia kerana kamera-kamera itu tidak terdaftar. Kami pun tidak pernah mendapat masalah yang terkait penempatan kamera itu," ujar salah seorang anggota asosiasi pemburu Freydis Burgstaller-Gredenegger, seperti dikutip Telegraph, Minggu (17/6/2012).

Sejauh ini, ahli politik sangat malu ketika aksi bercintanya tertangkap oleh kamera intai di hutan. Namun Asosiasi Pemburu Carinthia sepakat untuk merahasiakan insiden ini dan tidak mempublikasikan foto-foto mesum itu.sumber
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor