Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Friday, June 15 | Friday, June 15, 2012


Filem Jalan Kembali Bohsia 2 Hina Islam ? Astaghfirullah. Benarkan filem Jalan Kembali Bohsia 2 ni hina islam ? Dakwaan ini sedang berlegar-legar panas di di Facebook dan Twitter.
Di pihak yang lain pula, Skop Production sama sekali menangkis komen yang menyatakan filem terbitannya, Jalan Kembali Bohsia 2 menghina agama Islam kerana memaparkan watak Keting lakonan Sofi Jikan yang memaki hamun dan menolak seorang imam masjid sehingga terjatuh dalam filem itu.



Manakala, menurut Pengarah Urusan Skop Production, Datuk Yusof Haslam, adegan watak Keting yang merupakan seorang mat rempit itu sama sekali tidak mengina Islam atau menonjolkan adegan yang melampau, sebaliknya ia bertujuan untuk menimbulkan keinsafan kepada para penonton filem tersebut.





Dibintangi oleh Sofi Jikan sebagai watak utama, Jalan Kembali Bohsia 2 yang akan ditayangkan mulai 7 Jun ini di pawagam-pawagam seluruh negara adalah sambungan daripada filem Bohsia Jangan Pilih Jalan Hitam yang juga dilakonkan oleh Syamsul Yusof, Zizan Razak, Nabila Huda, Salina Saibi dan Sherina Redzuawan.

Barisan Pelakon
Menurut pengarah Jalan Kembali Bohsia 2, Syamsul Yusof , dia menerangkan bahawa filem tersebut bukan sahaja tidak menghina agama Islam, malah ia sarat dengan elemen nasihat dan pengajaran selain menggunakan ayat-ayat al-Quran bagi menguatkan lagi elemen Islamik di filem tersebut.
BLOGGER – Filem Jalan Kembali Bohsia 2 Hina Islam 


Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor