Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Sunday, May 18 | Sunday, May 18, 2014

Worth It? Pada tahun 1998 Maria del Carmen Garcia dikejutkan dengan berita anak beliau yang berusia 13 tahun dirogol oleh Antonio Soriano. Perogol bangsat ini dijatuhkan hukuman penjara 9 tahun tetapi dibebaskan awal pada tahun 2005. I dunno how prisons work in Spain but this story is about to get bad ass.
Tiga hari selepas dibebaskan Antonio Soriano terserempak dengan Maria del Carmen Garcia. Instead of memohon maaf Antonio Soriano dan melarikan diri dari ibu mangsa rogol beliau, Antonio dikatakan menjerit “Apa khabar anak awak?”.
Antonio kemudian masuk ke sebuah kedai kopi untuk berehat. Tidak berapa lama selepas itu Antonio terkejut apabila melihat Maria memasuki kedai yang sama. Ibu bad ass ini kemudian menuangkan sebotol petrol pada tubuh Antonio dan kemudian menukar beliau menjadi unggun api edisi manusia.
Perogol ini kemudian mati kerana melecur seluruh tubuh.
Maria ditangkap pihak polis kerana membalas dendam keatas perogol anak beliau yang nampak langsung tidak menyesali perbuatan beliau.
Selepas dihadapkan di mahkamah, Maria del Carmen Garcia didapati bersalah membunuh Antonio Soriano dan dijatuhkan hukuman penjara selama 5 setengah tahun. Kes ni mendapat perhatian seluruh Sepanyol kerana pada awalnya Maria dijatuhkan hukuman 9 1/2 tahun.
Hukuman ini ironinya lebih lama dari hukuman yang dijalani oleh Antonio akibat meorogol gadis bawah umur. Beberapa NGO di Sepanyol kini melakukan kempen memohon pihak berkuasa membatalkan hukuman penjara terhadap Maria.
Menurut mereka Maria mengalami masalah mental dan trauma selepas anak beliau dirogol.
I dunno about you guys tetapi Antonio Soriano got what he deserved. Bloody pedo rapist. Maria del Carmen Garcia is a bad ass!
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor