Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Wednesday, April 9 | Wednesday, April 09, 2014

Dalam sebuah portal hiburan melaporkan, saksi pertama untuk kes khalwat pelakon Shahrizal Jaszle, Mohd Radzi Saliman, 30, memberitahu mahkamah yang pelakon itu mengakui wanita yang ada bersamanya di dalam sebuah bilik ketika serbuan dilakukan oleh pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) adalah teman wanitanya.
“Ketika serbuan dilakukan, seorang wanita yang mengenakan baju t-shirt dan seluar pendek membuka pintu bilik. Pada ketika itu, bilik dalam keadaan gelap. Apabila saya membuka lampu, didapati seorang individu sedang berbaring di atas katil dan individu tersebut sedang berselimut.
“Saya mengarahkan individu tersebut untuk bangun dan saya dapat mengenalpasti bahawa dia adalah seorang lelaki. Pada waktu itu, dia hanya mengenakan seluar dalam jenis ‘boxer’ sahaja. Ketika ditanya mengenai pertalian mereka, lelaki itu menjelaskan hubungan dia bersama wanita itu bukan suami isteri dan mengakui wanita itu merupakan teman wanitanya,” katanya lagi pada proses prosidingg di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling pada petang Selasa.
Pada 16 Mei tahun lalu, JAIS dalam satu kenyataan medianya mengesahkan mereka telah menahan Shahrizal Jaszle atau lebih dikenali dengan nama Shahz Jaszle atas tuduhan khalwat dengan seorang gadis bernama Farah Nurizzati Salleh di Kayangan Apartment, Taman Sri Subang, pada pukul 3.50 pagi.
Farah sebelum ini mengaku bersalah atas dakwaan penangkapan khalwat mereka pada 13 November tahun lalu. Mahkamah memerintahkan Farah membayar denda maksimum RM3000 atau penjara selama tiga bulan jika Farah gagal membayar denda.
Perbicaraan akan bersambung pada 10 Jun ini.

Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor