Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Monday, September 19 | Monday, September 19, 2011

Assalamualaikum readers dan salam 1dunia...Semua orang tahu yang filem Hantu Bonceng merupakan salah satu filem tempatan yang berjaya mencapai kutipan tertinggi iaitu RM 8 juta lebih. Aku berkesempatan menonton filem ni minggu lepas dan pada aku, filem ini menyediakan komedi ringan yang boleh diterima. Tetapi pada aku, ada sebahagian daripada filem Hantu Bonceng yang kurang sensitif terhadap agama Islam. Tapi aku bukan nak ulas pasal itu semua kerana Ahmad Idham telah menjelaskan apa yang telah berlaku.


Salah seorang pelakon lelaki, Redza Minhat, yang begitu aku kagum dengan lakonan beliau dalam filem Pisau Cukur dan bakal tampil dalam filem terbaru yang berjudul KIL, telah melabelkan filem Hantu Bonceng di dalam blognya sebagai sampah yang mahal! Berikut merupakan print screen komen Redza Minhat terhadap filem Hantu Bonceng.



Sebelum itu, Redza Minhat terlebih dahulu menyatakan komennya terhadap filem Hantu Bonceng di Fan Page Facebook nya.







Pada aku, komen beliau jujur sebagai seorang anak seni yang mahukan industri filem tempatan melahirkan sesuatu yang lebih segar dan bukannya sesuatu yang hanya mengaut keuntungan semata mata dan memberi kesan hiburan sementara kepada penonton. Everyone have their own right to speak. Well said Redza Minhat! Tak sabar nak tonton filem KIL. May be something refreshing for Malaysian Film? Just wait and see.

SUMBER DARI : http://falihinjasmy.blogspot.com/2011/09/pelakon-lelaki-cop-filem-hantu-bonceng.html
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

1 Org je Komen:

ZWAN SABRI said...

hak masing2 kann.. lumrahla ada yang suka and ada yang tak suka.. ;)

MySuaraBlog: Hantu Bonceng Hina Islam?

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor