Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Monday, June 18 | Monday, June 18, 2012



Aku duduk berbual dengan kawan lama. Kawan lama aku tu lelaki. 

"Aku memang fuck perempuan lah. Perempuan tak setia, senang curang, ada lelaki banyak duit sikit, mula la menggedik. Ex aku dulu macam tu la, blah tinggal aku macam tu ja..Celaka, busuk punya perempuan."

Aku terfikir jugak, kenapalah sejak kebelakangan ni aku selalu jumpa lelaki yang kena tipu macam ni. Banyak jugak kawan lelaki bercerita pasal ni, ex girlfriend lama lari ikut jantan lain lah, dah 6 tahun kawan tapi last-last perempuan tu curang lah. Tak tahu nak back up mana satu. Nak back up lelaki, aku ni perempuan. Nak back up perempuan, kadang-kadang memang betul busuk pun perempuan tu.


Tapi sempat la kepala otak aku bina ayat, "Eleh, macam la kau tak pernah curang". Tapi benda macam ni tak boleh nak menangkan sesiapa. Macam pengalaman aku, aku pernah ditinggalkan, dan aku jugak pernah meninggalkan. Tapi aku tak curang pun. haha nak jugak back up diri sendiriii. Perempuan Jomblo kata, lelaki yang tadak keinginan nak beristeri dua atau ber-girlfriend dua, bukanlah lelaki sejati. Betulkan ? Semua lelaki nak banyak bini. Aku pun teringin nak bersuami ramai jugak. Kan best boleh threesome. HAHAH ok lucah. Sebab tu la perempuan fikir, "Baik aku curang dulu sebelum kena tinggal". 


Perempuan curang sebab tak diberi perhatian. Ya benda ni normal dan selalu gila berlaku. Jadi punca pergaduhan banyak pasangan yang tengah bercinta. Perempuan ni manja, selalu nak dimanjakan, nak dibelai, diberi perhatian. Even perempuan umur 37 tahun pun nak perhatian dari lelaki, apatah lagi perempuan yang baru 17 tahun. Aku tau bila aku cakap perempuan ni ingin dimanja, aku rasa ramai yang nak muntah. Aku pun nak muntah. Bukti untuk kuatkan point aku ni, kita boleh tengok lah benda yang sangat biasa dah terpampang luas kat dunia internet ni. Aku perlu bagi contoh ka? Ugh terlalu geli aku nak taip. Tedia ! 

If you don't treat her right, don’t be mad when another guy comes along, and does your job for you and wins her heart.

Kes kena-tinggal-dengan-awek ni selalunya berpunca dari kurangnya perhatian, kurang kasih sayang orang kata. Masa tu muncul pulak orang ketiga yang datang nak jadi hero, jadi kaunselor percuma. Datang bagi nasihat yang membinalah sangat. Perempuan yang terabai ni jatuh hati la pulakkk kat orang ketiga. Macam tu lah kitar kecurangan seorang perempuan. Hanya kerana mencari perhatian yang lebih, sanggup khianat orang yang tersayang. 


Perempuan banyak sparepart pulak sejenis perempuan busuk yang perasan cantik dan panas. Kenapa perempuan pasang banyak? Selalunya perempuan macam ni tak puas dengan satu laki. Bagi dia, selagi tak berkahwin, perempuan boleh buat banyak pilihan. Saja nak cuba try test.


Lelaki A - Baik hati, duit tak ada, serta jauh.
Lelaki B - Kaya, perangai macam syaitonirojim dan jauh.
Lelaki C - Kacak, ada duit tapi kedekut dan kelebihannya dekat.

Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor