Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Thursday, June 21 | Thursday, June 21, 2012


RATUSAN PELANGGAN BOGEL SERBU SUPERMARKET | SUDERLUGUM - Ratusan pembelanja tanpa busana, menyerbu pusat perbelanjaan baru di Jerman. Pusat perbelanjaan ituakan memberikan bahan panggang percuma bagi siapa pun yang berbelanja tanpa mengenakan pakaian.
Mereka yang siap berbelanja ini mendirikan tenda di depan Supermarket Priss, yang terletak di Suderlugum, Jerman. Mereka berharap akan menjadi 100 orang pertama yang mendapatkan bonus dari supermarket itu.

Polis, fotografer, dan para petugas di supermarket itu terkejut ketika menyaksikan ratusan warga tanpa busana yang masuk ke supermarket. Mereka pun langsung mengambil keranjang belanja dan mengambil barang belanjaan dalam jumlah yang banyak.

"Saya tidak menduga, ratusan orang akan hadiri di sini. Sebelumnya, saya berpikir hanya 10 orang yang datang dalam keadaan bogel," ujar manajer supermarket itu, Nils Sterndorff, seperti dikutip Orange, Rabu (20/6/2012).

Menurut POLIS, sekira 250 konsumen bogel datang ke supermarket itu. Kebanyakan dari mereka adalah warga Denmark yang sedang mencari minuman beralkohol.sumber
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor