Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Wednesday, June 11 | Wednesday, June 11, 2014


Seorang remaja dibunuh dan dimakan oleh dua orang lelaki, demikian kata prosekutor Rusi. Sebelum dibunuh, Karina ada kemungkinan dia diperkosa dulu. Karina Barduchyan, 16 tahun, dinyatakan hilang setelah pulang dari sekolah di St. Petersburg. Polis  percaya dia dibunuh dan dipotong malam itu juga.
Bahagian-bahagian tubuh milik sang gadis ditemukan di dalam beberapa kantong plastik yang dibuang di sekitar kota. Paling tidak dua kantong plastik telah ditemukan di dua tempat yang berbeda. Dua lelaki berumur 19 tahun telah ditangkap kerana kejadian biadab ini.
Karina kenal dengan dua tersangka Yuri Mozhnov, si penjual bunga. dan Maxim Golovatskikh, si penjual daging di pasar. Karina dirayu untuk ke apartmen mereka dimana dia kemudian di benamkan ke dalam bak mandi. "Kedua lelaki tersebut mengatakan bahawa mereka memakan gadis tersebut kerana mereka lapar", demikian kata juru cakap mahkamah Sergei Kapitono


Kedua lelaki itu membunuh Karina, kemudian memotong-motong bahagian tubuhnya untuk dipilih yang mana yang akan dimakan! Kemudian, tubuh Karina yang telah di pilih itu dipanggang dengan kentang dan dimakan dengan lahap oleh keduanya tanpa perasaan bersalah. Keduanya sekarang telah ditahan dengan tuduhan membunuh.


Peguam sekolah St. Petersburg, Andrei Lavrenko, mengatakan bahawa para penyiasat percaya terdakwa memutuskan untuk membunuh Karina setelah sang gadis bertengkar dengan Golovatskikh. Bercak darah ditemukan di paip air dan lantai apartmen. Golovatskikh sendiri mempunyai sejarah sakit jiwa dan pernah dirawat di rumah sakit jiwa setempat.

Sebenarnya kejadian pembunuhan kerana tertipu oleh lelaki sudah sering terjadi. Oleh sebab itu bagi para gadis, harus berhati-hati kalau diajak ke suatu tempat oleh lelaki yang tidak begitu dikenal, apalagi oleh lelaki yang tidak dikenal. Tetapi heran nya banyak sekali gadis yang berani diajak keluar oleh teman-teman yang hanya mereka kenal lewat salah sambung alias miscall!


 
 




www.nikibnorhafis.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor