Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Saturday, January 25 | Saturday, January 25, 2014

Seorang pekerja pembinaan di China, menjadikan teman wanitanya sebagai tebusan di atas bumbung  selepas ibu bapanya dilaporkan enggan meluluskan perkahwinan mereka.

Beratus-ratus penonton dan polis bersenjata memerhatikan lelaki itu melucutkan seluar dan memerintahkan teman wanitanya untuk melakukan perkara yang sama supaya dia diaibkan di hadapan jiran-jiran mereka.

Lelaki itu, yang dikenal bernama Lin berusia 32 tahun. Beliau memegang teman wanitanya di tekak dan melambai pisau potong daging dan berbicara dengan perunding terlatih memujuknya turun dari bumbung kediaman.

Polis dan tentera yang mengepung sekeliling banggunan, dan lelaki separuh bogel yang dikatakan meminta kereta untuk dirinya sendiri dan teman wanitanya. Akhirnya lelaki dan teman wanitanya yang menjadi tebusannya turun dari bumbung.

Tetapi dalam perjalanan ke arah kereta, pegawai polis berjaya menarik dia dari teman wanitanya dan menjatuhkannya ke tanah. Beliau digari di hadapan beratus-ratus penonton yang terpegun.

Dan menurut laporan, walaupun ibu bapa sendiri telah meluluskan perkahwinan semasa di tempat kejadian. Lelaki itu kini menghadapi hukuman penjara yang panjang.











Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor