Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Tuesday, June 17 | Tuesday, June 17, 2014

Gadis Sanggup Telan Telefon Bimbitnya Takut Rahsia Pecah | Seorang gadis berusia 19 tahun, yang merahsiakan kecurangannya dari teman lelakinya telah nekad untuk menelan telefon bimbit miliknya apabila teman lelakinya ingin membaca SMS dari telefon bimbit gadis itu.



Kejadian tersebut berlaku di mana teman lelakinya telah mendapat tahu Anderian curang terhadapnya lalu beliau telah memaksa Andrian memberikan telefon bimbitnya untuk membaca kandungan SMS di dalam telefon bimbit tersebut.

Panik dan bimbang rahsianya bocor, Andrian telah melarikan diri lalu menelan telefon bimbitnya apabila merasa jarak mereka sudah cukup jauh.


Akibat daripada tindakan tersebut keadaan menjadi bertambah buruk kerana telefon bimbit itu tidak dapat dikeluarkan walaupun dia cuba untuk memuntahkannya.

Gadis tersebut kini sedang terlantar di hospital dan telah membuat keputusan untuk menjalani pembedahan bagi mengeluarkan  telefon bimbit yang tersangkut di dalam badannya itu.. -





www.nikibnorhafis.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor