Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
Powered by Blogger.

Written By Huyang Jho on Wednesday, May 25 | Wednesday, May 25, 2011

Ni Cite Pasal Aku Pergi Sarawak Pada 21/1/2010


kan ada hari tu aku menghilangkan diri buat seketika..aku hilangkan diri pon ada sebab.. xleh nak bagitahu sebab dia.. PRIVATE hahahaha! kalau bagitahu malulah saya ^^
aku pergi sarawak hari tu.. aku berkerja dengan kakak aku.. NIK SUHAR AZLINA .. yang bestnye.. aku baru pergi SARAWAK tu x sampai pon seminggu dah boleh pergi bercuti kat SABAH.. bukan ape.. mase aku pergi sarawak tu.. kakak aku nak pergi bercuti dengan kawan dia.. keluarga KAK MAS .. xkan kakak aku nak tinggal aku plak duk umah sorang-sorang..mesti la kene bawak aku nie.. kalau dia tinggal aku.. berani ke aku nak duduk sorang kat umah tu? aku ni dah la penakut wahahahaha!! ^^
alang-alang tu aku pergi bercuti kat sabah.. ada sekali tu kat HOTEL MIRI..kakak aku suruh pergi ambik TUALA kat bilik KAK MAS nie.. aku pon pergi laa.. aku dengan berlagaknye mintak dengan KAK MAS speeking.. aku kate ape.. "SHOWER" ada dok? hahaha keluarga KAK MAS ni suke x berhenti-henti.. aku pon kate.. ape salah ke aku cakap? hahahah aku kate la SHOWER pon x tahu.. TUALA..
Cehh Rupa-Rupa Aku Speeking Hancorrr!! TOWEL ejaan betul.. wakakakak malu gileee!! dah laa sekeluarga ada dalam bilik tu duk suke kat aku.. sekurang-kurang.. aku berani speeking op op? wakakakak!


 Ni Pasal Aku Jatuh Moto :( 


Ada Hari tuu masa aku nak pergi KEDAI kat kakak aku jual tu.. ada seekor anjing.. besar x besar jugop.. ada besar moto anjing tu.. biasa la kat sarawak ni anjing tu macam KUCING la.. belambok tepi jalan.. aku skali tu.. aku bawok moto kat PERUMAHAN kat umah kakak aku.. aku bawak slow tu memang slow.. bila aku lalu tepi anjing tu.. anjing tu tgk je aku.. aku pon tgk je anjing tu.. bila same same tgk.. aku tgk anjing tu menyalak kat aku terus kejor aku.. yang x tahan aku lari REBOH NUNGGENG hahaha! bagus gile anjing tu.. bila aku REBOH dia lari.. kalau ye panggil AMBULAN x berase hati ag.. memang dasar BINATANG laa ANJING tu.. wahahahah! aku balik aku kate kat kakak aku .. aku jatuh moto sebab anjing kejor.. kakak aku tak caye.. dia kate aku Congek moto.. takdok masa aku nak congek dalam perumahan tu..isk3..
2 kali aku kene kejar di anjing tu.. tetap REBOH hahah! anjing tu guna kuasa sihir ase..
kalau deme g sarawak.. jgn tgk lebih kurang anjing kat nung.. bab anjing dinung NELANG hahaha!!
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

4 Org je Komen:

Gadis Kecil said...

ahahahahahahahahahhaaaa ....

Apitz said...

suke sangat

emi said...

hahhaa...baljor speaking byk agy ah pit..:D
hok part anjing kejor mg nkal orw..
ekpm spe suruh mg g tenung2 anjing tu kn kene padahnye..hhuhux...

Gadis Kecil said...

wahi sukee . memang dohhhh . sebek mlm wehhh .

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor