Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Wednesday, June 27 | Wednesday, June 27, 2012

Artis kita semakin berani. mislina pakai bikini ketika bercuti mendapat kritikan hebat dari peminat selepas gambar beliau berbikini telah tersebar di facebook apabila gambar “seksinya” itu diupload oleh rakan “seperjuangan” ketika bercuti. heh. 


Mislina ketika ditemui media telah memberikan kenyataan panas isu pakai bikini. beliau tidak kisah apa pandangan masyarakat. eh, mislina kalau pakai bikini mana ada cerita baik. jangan salahkan orang lain yang menilai. cuba kalau anda pakai pakaian yang sopan dan baik pastinya orang tidak akan dakwa anda dengan dakwaan buruk.

“Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi. Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya.”

“Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya. Saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan.”
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor