Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Tuesday, June 17 | Tuesday, June 17, 2014


Pelajar di sebuah IPTS terkemuka di Seksyen 13 Shah Alam dikejutkan dengan insiden kes bunuh yang julung pertama kalinya berlaku di Management and Science University (MSU) sejak ianya ditubuhkan. Dalam kejadian yang berlaku lebih kurang jam 3.30 petang, seorang pekerja tukang bersih warga Pakistan maut di tingkat 8 bangunan Science Tower. Identiti mangsa dikenali sebagai Muhammad Uzair, 25 yang merupakan pekerja pembersihan (Cleaner) di universiti tersebut. Punca kematian dipercayai akibat berselisih faham dengan rakan serumahnya yang turut bekerja ditempat yang sama.




Tarikh : 16/6/2014
Sek : 302 kk

Fakta kes:
Pada 16/6/2014 jam l/kurang 1545 hrs maklumat mengatakan di tingkat 8 blok akademi MSU seksyen 13 shah alam ada (1)(L) w/negara pakistan tidak sedarkan diri dan serta dalam berlumuran darah.

Hasil siasatan awal:-
Tempat kejadian merupakan bilik AHU di tingkat 8 bangunan MSU seksyen 13 shah alam. Mangsa ( simati ) adalah (1)(L) w/negara pakistan

Mula berkerja dari SEPT 2013. Mangsa dengan saspek telah berlaku perselisihan faham akibat giliran memasak di rumah kongsi mereka. Tetapi telah di damai kan oleh supervisornya. Pada hari ini jam l/kurang 1535hrs supervisor tlh menghubungi pihak atasan dan memberitahu terjumpa mangsa yg telah mati. Apabila disiasat di percayai mangsa telah dibunuh oleh saspek iaitu (1)(L) w/negara pakistan :

Siasatan masih di teruskan.
Please quote timb KPD S Alam. Supt ruslan abdullah.


Kes Bunuh Di MSU Shah Alam Trending Di Twitter










www.nikibnorhafis.blogspot.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.
Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor