Blog Archive

Followers

POST KAWAN!

Total Pageviews

View My Stats
My Ping in TotalPing.com
Free Auto Malaysia Backlinks
Powered by Blogger.

Written By Unknown on Tuesday, June 3 | Tuesday, June 03, 2014






Mayat lelaki warga Indonesia ditemui dalam keadaan berlumuran darah pada pagi 1 Jun di Bintulu.

BINTULU: Seorang penjual ikan yang hendak pergi bekerja awal pagi 1 Jun lalu semasa menuruni anak tangga rumah sewanya terkejut apabila menemui seorang lelaki tidak bernyawa dengan banyak kesan darah di anak tangga kedua tingkat bawah sebuah bangunan tiga tingkat di Jalan Main Bazaar, pusat bandar ini.

Berikutan itu penjual ikan tersebut terus menghubungi polis untuk memaklumkan penemuan itu dan polis daripada Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bahagian Bintulu telah bergegas ke tempat kejadian untuk melakukan siasatan.

Ketua Polis Daerah Bintulu Superintenden Abdul Razak Mohammad berkata, pihaknya menerima maklumat daripada orang awam pada jam 6.27 pagi 1 Jun yang menjurus kepada penemuan mayat seorang lelaki di anak tangga kedua tingkat bawah sebuah bangunan tiga tingkat di Jalan Main Bazaar di sini.

“Siasatan awal mendapati ada dua kesan tikaman senjata tajam pada bahagian atas pusat dan di belakang lelaki yang berumur 20-an itu,” ujarnya semasa dihubungi Utusan Borneo semalam.

Katanya lelaki tersebut merupakan seorang warganegara asing namun tiada pengenalan diri dijumpai pada tubuh mangsa.

“Siasatan masih diteruskan terhadap kes itu dan seorang pekerja sebuah kapal warganegara Indonesia mengenali mangsa sebagai kawannya” jelasnya. Beliau berkata, kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan iaitu kes bunuh.





Kongsi Kepada Kawan Kawan :
Share on FB Tweet Share on G+ Submit to Digg

0 Org je Komen:

NickIbnor© 2014-2015. All Rights Reserved. Template By Nik Ibnor Hafis
Nik Ibnor Hafis ( vVxApitZxVv ) Nik Ibnor Hafis vVxApitZxVv Template NikIbnor